JAVNI NATJEČAJ za održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja za razdoblje od 2015. do 2019.godine

Izvorni dokument:

 

Na temelju članka 15. stavka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine” br. 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04 i 178/04, 38/09 i 79/09,153/09, 49/11, 50/11, 144/12, 94/13, 153/13 i 147/14), članka 18. Odluke o komunalnim djetnostima na području Grada Malog Lošinja (“Službene novine PGŽ” br. 32/14) i članka 47. Statuta Grada Malog Lošinja („Službene novine PGŽ“ broj 26/09, 32/09 i 10/13), Gradonačelnik objavljuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete

na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje od 2015. do 2019.godine

 

 

  1. Predmet javnog natječaja je obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja za razdoblje od 2015. do 2019.godine.
  2. Mjesto izvršenja radova: područje Grada Malog Lošinja s otocima Ilovik, Susak, Unije, Vele i Male Srakane, po nalogu naručitelja.
  3. Vrijeme na koje se ugovor sklapa: 4 godine od potpisa ugovora.
  4. Natječaj se provodi sukladno Dokumentaciji za nadmetanje koja sadrži sve potrebne podatke i ponudbeni troškovnik za izradu ponude, a može se preuzeti putem elektronske pošte ili osobno u prostorijama Upravnog odjela za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Malog Lošinja, Vladimira Gortana 25. u vremenu od 8,00 – 11,00 sati, uz bespovratnu uplatu iznosa od 500,00 kn na IBAN Grada Malog Lošinja broj HR5624020061825200005, s pozivom na broj 68-7706-OIB, svrha „Za natječajnu dokumentaciju -održavanje javne rasvjete“.
  5. Rok za dostavu ponuda:20.veljače 2015.g. do 12:00 sati bez obzira na način dostave.
  6. Adresa na koju se ponude dostavljaju u dvostruko zapečaćenoj omotnici:

Grad Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj, neposredno u pisarnicu ili putem pošte preporučeno s naznakom “NE OTVARAJ – ZA NATJEČAJ – ponuda za održavanje javne rasvjete”.

  1. Jezik na kojem ponuda mora biti sastavljena: hrvatski.
  2. Ponude koje ne sadržavaju svu traženu dokumentaciju smatrat će se nepotpunima, te će ih povjerenstvo odbaciti bez analize. Ponude koje nisu pristigle u roku neće se otvarati i vratiti će se ponuditelju.
  3. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude: najniža ponuđena cijena, tehnička i stručna sposobnost uz ispunjavanje ostalih uvjeta       iz natječaja.
  4. Ponuditelji su dužni uplatiti polog u iznosu od 50.000,00 kn na žiro račun i poziv na broj kao u točki 4. ovog natječaja, s naznakom “ jamstvo za ozbiljnost ponude na natječaj za održavanje javne rasvjete”.
  5. Otvaranje ponuda je javno i održat će se 20.veljače 2015.g. u 12,30 sati.

Otvaranju ponuda mogu nazočiti ovlaštene ili opunomoćene osobe ponuditelja uz priloženi dokaz o punomoći.

  1. Odluku o izboru izvoditelja kojem se povjeravaju poslovi održavanja javne rasvjete donosi Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja.
  2. Ponuditelj koji je sudjelovao u postupku ovog javnog natječaja nema pravo žalbe na odluku Gradskog vijeća, već može pokrenuti upravni spor u roku od 30 dana od primitka odluke Upravnom sudu Republike Hrvatske.
  3. Naručitelj zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu ponudu odnosno poništiti ovaj javni natječaj, te ga ponoviti bez dodatnog obrazloženja.
  4. Sklapanje ugovora između naručitelja i odabranog ponuditelja obavit će se u roku od 15 dana od dana dostavljanja odluke svim ponuditeljima koji su učestvovali na natječaju.

 

KLASA: 310-02/15-01/          03                                                       Gradonačelnik

URBROJ: 2213/01-01-15-3                                                   Gari Cappelli, ing.v.r.

Mali Lošinj, 05.veljače 2015.

R E P U B L I K A     H R V A T S K A
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
G R A     D   M A     L I   L     O Š I     N J

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NATJEČAJNA DOKUMENTACIJA

 

za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete

na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje od 2015. do 2019.godine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. OPĆI PODACI

 

1.1.   PODACI O NARUČITELJU

 

Naručitelj: Grad Mali Lošinj

Adresa: Riva lošinjskih kapetana 7, 51550 Mali Lošinj

Matični broj :  2556570

OIB :      72167903884

Broj telefona: 051/ 231-056

Broj telefaksa: 051/232-307

Web: www.mali-losinj.hr

 

  1. PODACI O PREDMETU NATJEČAJA

 

2.1. Predmet natječaja

Obavljanje komunalne djelatnosti -održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja za razdoblje 2015. – 2019.g., temeljem pisanog ugovora.

Komunalna djelatnost -održavanje javne rasvjete, podrazumijeva slijedeće radove:

“Izvođenje radova na održavanju objekata i postrojenja javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja”.

2.2. Mjesto obavljanja djelatnosti:

Područje Grada Malog Lošinja s otocima Ilovik, Susak, Unije, Vele i Male Srakane.

 

2.3.   Vrijeme na koje se ugovor sklapa: 4 godine od potpisa ugovora.

 

 

  1. OBVEZNI DOKAZI I UVJETI:

 

3.1. Ponuditelj mora dokazati slijedeće sposobnosti:

  1. a) Pravnu i poslovnu sposobnost
  2. b) Nekažnjavanost
  3. c) Financijsku i gospodarsku sposobnost
  4. d) Tehničku i stručnu sposobnost.

 

  1. a) Pravna i poslovna sposobnost dokazuje se:
  2. Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta što dokazuje odgovarajućim izvodom, a a ko se oni ne izdaju u državi sjedišta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.

Dokaz se dostavlja u izvorniku ili ovjerenoj preslici, a ne smije biti stariji od 6 mjeseci

do dana objave natječaja.

  1. Suglasnost nadležnog Ministarstva koja je potrebna za obavljanje djelatnosti povezane s predmetom natječaja – suglasnost za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja kojom dokazuje mogućnost izvođenja radova koji su predmet natječaja (instalacija javne rasvjete) – suglasnost za izvođenje manje složenih radova – skupina radova I.
  2. b)   Nekažnjavanost:

Izjavom kojom odgovorna osoba za sebe i pravnu osobu izjavljuje nekažnjavanost u vezi sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari, pranju novca i drugim kaznenim djelima, što obuhvaća:

  1. a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,
  2. b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

 

Ova izjava ne smije biti starija od trideset (30) dana do dana objave natječaja.

U slučaju postojanja sumnje u istinitost gore dostavljenih podataka u priloženim dokumentima ili izjavama, naručitelj će se obratiti nadležnim tijelima radi dobivanja informacija o situaciji tih subjekata, a u slučaju da se radi o ponuditelju sa sjedištem u drugoj državi, naručitelj može zatražiti suradnju nadležnih vlasti.

 

 

c) Financijska i gospodarska sposobnost:

  1. Potvrda Porezne uprave o stanju duga kojom ponuditelj dokazuje da je ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza, obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje i drugih obveza za koje evidenciju vodi porezna uprava.
  2. Podaci o bonitetu i solventnosti ponuditelja na obrascu BON-1 (s prikazanim poslovanjem u posljednje 3 godine) i BON-2.
  3. Potvrdu da je ponuditelj ispunio sve obveze prema Gradu Mali Lošinj ako ih ima ili ih je imao, ovjerenu od Grada Malog Lošinja (priznaje se potvrda GML-a e-mailom).
  4. Izjava da nije pokrenut stečajni postupak, postupak likvidacije, te da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti.
  5. Dokaz o uplati jamstva za ozbiljnost ponude: polog u visini 50.000,00 kn.

Ovi dokazi ne mogu biti stariji od trideset (30) dana do dana objave natječaja, a moraju se dostaviti u originalu ili ovjerenoj preslici.

 

d) Tehnička i stručna sposobnost dokazuje se:

  1. Popisom istih poslova izvedenih u posljednje tri godine s potvrdama minimalno 3 različita naručitelja o zadovoljavajućoj izvedbi radova.
  2. Izjavom ponuditelja o tehničkoj sposobnosti za ostvarenje predmetnih poslova (dokaz: popis mehanizacije, alata i ostale opreme – obrasci u privitku).

Ponuditelj obavezno mora imati u popisu mehanizacije kamion s košarom i prijevozno sredstvo (plovilo) za otoke. Ukoliko ponuditelj nije vlasnik navedene opreme, mora dostaviti ugovor o pravu korištenja iste.

  1. Izjavom ponuditelja o kadrovskoj sposobnosti za ostvarenje predmetnih poslova (dokaz: popis zaposlenika s obrazovnom i stručnom kvalifikacijom – obrasci u privitku).

Ponuditelj obavezno mora imati najmanje 6 zaposlenika, od toga najmanje jednog dipl.ing.elektrotehnike i jednog majstora.

  1. Izjavom ponuditelja da je spreman u svakom trenutku, po pozivu od strane Grada Malog Lošinja intervenirati na hitnim popravcima i otklanjanjima eventualnih problema na objektima i postrojenjima javne rasvjete -obrazac u privitku).

5 . Policom osiguranja od odgovornosti prema trećim osobama.

 

Naručitelj zadržava pravo da pozove odabranog ponuditelja da svake naredne godine dostavi novu dokumentaciju iz točke 3.1. a-d. Ukoliko se svi navedeni dokazi i uvjeti ne dostave do određenog datuma ili jedan od navedenih uvjeta iz natječajne dokumentacije ne bude ispunjen, Grad Mali Lošinj može odmah raskinuti Ugovor.

 

Nedostavljanje naznačenih dokaza iz točke 3.1. (a-d), neotklonjiv je nedostatak ponude.

 

  1. e) Troškovnik-cjenik u kunama bez PDV-a (obvezni original obrazac Grada Malog

     Lošinja)

Ugovor se sklapa po jediničnim cijenama, a ukupne cijene će se obračunavati prema planiranim proračunskim sredstvima za svaku godinu.

 

3.2. Način obavljanja poslova

Izvođač se obvezuje bez naknade:

– skladištiti opremu i materijal za izvršenje obveze iz ovog ugovora,

– voditi tehničku dokumentaciju u svezi predmeta ovog ugovora,

– vršiti radnje na osiguranju gradilišta u skladu sa Zakonom o zaštiti na radu i drugim zakonima koji propisuju način zaštite i osiguranja radilišta,

Izvođač može angažirati kooperante koji će obavljati predmetne poslove s obvezom nadzora i kontrole nad istima uz prethodnu suglasnost Grada Malog Lošinja.

(3.2. prema pismenoj izjavi o prihvaćanju uvjeta iz natječajne dokumentacije).

 

3.3. Dinamika izvođenja radova

Sklapa se ugovor o izvođenju radova na održavanju javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja s trajanjem od četiri (4) godine. Radovi će se obavljati prema pismenim nalozima Grada Malog Lošinja u kojima će za svaki pojedini slučaj biti propisani rokovi početka i dovršetka radova. Za hitne intervencije potrebno je odazvati se svakim danom, blagdanima i praznikom od 0-24 h i izvršiti nužne radnje u što kraćem roku prema usmenom ili pismenom nalogu Grada Malog Lošinja, a kompletnu sanaciju ovisno o obimu zahvata u roku od 12-24 h kako to odredi Grad Mali Lošinj.

 

  1. UPUTE PONUDITELJIMA

 

4.1. Cijena ponude

Konačna cijena i svi pojedinačni iznosi trebaju biti izraženi u kunama, specificirani u izvornom troškovniku iz natječajne dokumentacije.

Cijena ponude u kunama (bez PDV-a) odnosi se na sve radove na bazi troškovnika iz natječajne dokumentacije.

Jedinične i ukupnu cijenu navedenu u ponudi od strane ponuditelja, naručitelj prihvaća kao fiksne i ne mogu se mijenjati bez obzira na mjesto (državu) nabave materijala.

U tijeku trajanja ugovora usklađenje cijena je moguće isključivo na temelju analize sukladno propisima EU.

Izvantroškovnički radovi obračunavat će se po ugovorenim ponuđenim jediničnim cijenama ili na temelju analize cijena od strane nadzornog inženjera i odgovorne osobe naručitelja.

Naručitelj će ispraviti računske pogreške koje otkrije i o tome odmah obavijestiti ponuditelja čija je ponuda ispravljena te će od ponuditelja zatražiti da u roku od tri dana od primitka obavijesti, potvrdi prihvaćanje ispravka računske pogreške. Ispravci se u ponudi jasno naznačuju.

 

4.2. Sredstva za plaćanje predmetnih radova bit će predviđena u Proračunu Grada Malog Lošinja za svaku proračunsku godinu. Izvedene radove Naručitelj će izvršiti isplatu na temelju ispostavljenog računa najkasnije u roku od 30 dana od dana ovjere istog.

 

4.3. Rok izvršenja radova: Ugovor se potpisuje na rok od četiri (4) godine od dana potpisa s obje strane. Ugovorom će se definirati rokovi izvršenja radova na način da izvođač mora pristupiti izvršenju naloga u roku od 5 dana od dana dostave naloga osim u hitnim intervencijama kada se radovi moraju izvršiti u roku od 24 sata.

 

4.4. Rok valjanosti ponude: Ponuda mora imati rok valjanosti najmanje 60 dana računajući od dana koji je određen za dostavu ponuda.

 

4.5. Jezik ponude: Postupak natječaja i jezik ponude vodit će se na hrvatskom jeziku.

 

4.6. Kriterij odabira najpovoljnije ponude: Najpovoljnija ponuda je prihvatljiva ponuda sposobnog ponuditelja s najnižom cijenom za radove koja čini zbir svih jediničnih cijena.

 

4.7. Podnošenje ponuda:

– Rok za dostavu ponuda: 20.veljače 2015.godine bez obzira na način dostave.

– Adresa na koju se ponude dostavljaju u dvostruko zapečaćenoj omotnici:

Grad Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj, neposredno u pisarnicu ili putem pošte preporučeno s naznakom “NE OTVARAJ – PONUDA ZA NATJEČAJ – ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE”.

 

4.8. Zabrana inačica: Nije dozvoljeno nuditi alternativna rješenja niti djelomično izvođenje radova.

 

4.9. Isključenje nesposobnih ponuditelja: Naručitelj će isključiti nesposobnog ponuditelja iz sudjelovanja u postupku natječaja u slijedećim slučajevima:

  1. ako nije dostavio dokaze sposobnosti iz točke 3.1.
  2. ako je iz dostavljenih dokaza utvrđeno da ne ispunjava uvjete iz natječaja.

 

  1. P O N U D A, OTVARANJE PONUDA

 

5.1. Usklađenost ponude s uputama

Ponuditelj se pri izradi ponude treba pridržavati uvjeta natječaja i uputa a ponuda mora biti sukladna natječajnoj dokumentaciji.

Promjene i dopune ponude ili odustajanje od ponude, evidentiraju se i dostavljaju na isti način kao i ponuda.

 

5.2. Sadržaj ponude

Ponuda mora sadržavati popunjene originalne obrasce ponude iz natječajne dokumentacije.

Prilog ponudi su svi dokazi o sposobnosti ponuditelja za izvršenje ugovora prema uvjetima kako je to navedeno u točki 3.1.

 

5.3. Oblik Ponude

Ponuda treba biti u papirnatom obliku, uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijela ponude.

Ponuditelj je obvezan popuniti izvorni obrazac Ponude i dostaviti je zajedno s dokazima i drugim sadržajem. Sve stranice ponude i u nastavku zahtijevanih dokaza i sadržaja moraju biti označene rednim brojem stranice kroz ukupan broj stranica.

Dijelove ponude koje zbog opravdanih razloga nije moguće uvezati, potrebno je obilježiti nazivom i označiti da su dio koji se dostavlja zajedno s ponudom.

Ispravci u ponudi mogu biti obavljani na način da su vidljivi i dokazivi. Ispravak mora biti potvrđen potpisom i pečatom odgovorne osobe ponuditelja uz naznaku datuma ispravka.

 

5.4. Dostavljanje ponude

Ponuda, dopuna izmjena ili povlačenje mora biti dostavljena u pisanom obliku, sukladno uputama o sadržaju i dokazima o sposobnosti, najkasnije do datuma i vremena naznačenog u natječaju za nadmetanje i ovim uputama.

Ponuda, kao i izmjena i dopuna ponude mora biti u zatvorenoj omotnici s adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, oznakom: natječaj, izmjena ili dopuna i s napomenom “ne otvaraj”.

Ponude se upisuju u Upisnik o zaprimanju ponuda prema redoslijedu primitka.

Naručitelj pohranjuje ponude i ne smije davati podatke o zaprimljenim ponudama, a o njihovom sadržaju može saznati tek nakon isteka roka za dostavu i otvaranja.

 

5.5. Objašnjenje, ispravak i izmjena dokumentacije

Ukoliko su se stekle opravdane okolnosti za izmjenu Objave natječaja i izmjenu natječajne dokumentacije, Naručitelj će postupiti na način da promjenjeni tekst objavi na način na koji je objavljen i javni natječaj, a najkasnije 8 dana prije isteka roka za dostavu ponuda.

 

5.6. Javno otvaranje ponuda:

Održat će se u Gradskoj vijećnici Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7.

20.veljače. 2015.godine u 12,30 sati.

Ponude će otvarati ovlaštene osobe za provedbu postupka natječaja, prema redoslijedu zaprimanja u Upisnik. Otvaranju mogu nazočiti ovlašteni predstavnici ponuditelja . Svoje ovlaštenje predstavnici ponuditelja dokazuju u pisanom obliku. Ovlaštene osobe mogu prilikom otvaranja ponuda dati primjedbe na rad povjerenstva, što će biti uneseno u zapisnik.

Najprije će se otvarati omoti koji su označeni kao “povlačenje”, “izmjena” i sl. Takova dopuna ili izmjena ponude stupa na snagu ako ju je naručitelj primio prije isteka roka za podnošenje ponuda.

Prilikom otvaranja ponuda bit će javno izrečeni i u zapisnik uneseni podaci o predmetu natječaja, postupku, vremenu početka i završetka otvaranja, podaci o ovlaštenim predstavnicima i ponuditelju, ukupna cijena ponude, pravodobne promjene cijene, primjedbe predstavnika naručitelja i ponuditelja.

Zapisnik o javnom otvaranju potpisuju predstavnici naručitelja i preslika se uručuje nazočnim predstavnicima ponuditelja, a ostalim ponuditeljima samo na njihov zahtjev.

 

 

  1. PREGLED, OCJENA I USPOREDBA PONUDA

 

6.1.      Pregled, ocjenu i usporedbu ponuda od sposobnih ponuditelja obavit će ovlaštene osobe naručitelja, o čemu su obavezni sastaviti zapisnik.

Postupak pregleda, ocjene i usporedbe ponuda je povjerljiv do donošenja odluke o odabiru ili poništenju postupka natječaja.

6.2.      Tijekom toga postupka naručitelj može tražiti, a ponuditelji su dužni dati potrebna tumačenja vezana za ponudu.

6.3.      Nije dopušteno pregovarati u vezi cijene, izmjene ili dopune ponude.

U slučaju neuobičajeno niske cijene, naručitelj može tražiti od ponuditelja pisano objašnjenje i obrazloženje kako bi otklonio sumnjuu mogućnost kvalitetnog izvršenja ugovora.

6.4.      Prihvatljiva ponuda jest ponuda sposobnog ponuditelja, koja je sukladna natječajnoj dokumentaciji, a može sadržavati nebitne otklone ili pogreške.

6.5.      Neprihvatljiva ponuda je svaka ponuda koja nije zaprimljena u roku, nije sukladna natječajnoj dokumentaciji, nije potpuna, ako je jedan ponuditelj je ponudio dvije ili više ponuda u kojima je ponuditelj ili zajednički sudionik.

 

  1. ODABIR

7.1.      Naručitelj će odabrati samo jednu najpovoljniju ponudu između prihvatljivih ponuda, prema kriteriju najniže cijene, tehničke i stručne sposobnosti.

 

7.2.      Naručitelj može od najpovoljnije ocijenjenog ponuditelja zatražiti provjeru svih dokaza o sposobnosti.

 

7.3.      Odluka naručitelja o odabiru ili poništenju natječaja bit će u pisanom obliku, a naručitelj će poslati preporučenim pismom svim ponuditeljima.

Odluka mora pored ostalih bitnih podataka o natječaju sadržavati i uputu o pravnom lijeku.

 

 

 

  1. SKLAPANJE UGOVORA

 

8.1.      Sklapanje ugovora: Naručitelj će sklopiti ugovor s jednim sposobnim i najpovoljnijim ponuditeljem nakon dostave Odluke svim ponuditeljima.

 

8.2.      Ugovor mora biti u skladu s ponudom. Ponuditelj je dužan potpisati ugovor i zajedno s ugovorom dostaviti jamstvo za dobro izvršenje preuzetih obveza. Naručitelj i ponuditelj sklopit će ugovor o održavanju javne rasvjete na period od četiri (4) godine.

Ugovor se sklapa prema jediničnim cijenama iz cjenika iz ponude koji je sastavni dio ugovora, a ukupne cijene će se ugovarati prema planiranim proračunskim sredstvima za svaku godinu.

Ugovorom će se definirati i druga prava i obveze koja se odnose na kvalitetu radova, način kontrole i obračuna radova, garantne rokove, postupak reklamacije, način vođenja dokumentacije, uvjete i način raskida ugovora, način rješavanja sporova i sl.

 

8.3.      Prije sklapanja ugovora, najpovoljniji ponuditelj dužan je dostaviti naručitelju bianco zadužnicu na iznos od 50.000,00 kuna u svrhu naplate radova koje će Grad Mali Lošinj izvesti preko treće osobe zbog neizvršavanja ugovornih obveza ponuditelja ili naplate štete nastale unutar garantnog roka za nekvalitetno izvedene radove.

 

 

 

  1. NATJEČAJNA DOKUMENTACIJA

            koja se dostavlja Naručitelju – uvezati u cjelinu i označiti redni broj / ukupan broj stranica:

 

  1. Podaci o ponuditelju (Obrazac 1)
  2. Ponuda (Obrazac 2)
  3. Troškovnik – cjenik (Obrazac 3)
  4. Izvod iz sudskog, trgovačkog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra,
  5. Suglasnost nadležnog Ministarstva za skupinu radova I.
  6. Izjava da protiv ponuditelja nije pokrenut stečajni postupak, postupak

likvidacije, te da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti, (Obrazac 4)

  1. Izjava o nekažnjavanju, (Obrazac 5)
  2. Uvjerenje Porezne uprave,
  3. Obrazac BON-1 i       BON-2
  4. Potvrda da je ponuditelj ispunio sve obveze prema Gradu Mali Lošinj
  1. Potvrda o uplati pologa – jamstva za ozbiljnost ponude u iznosu od 50.000,00 kn,
  2. Potvrda o uplati bespovratnog iznosa od 500,00 kn za preuzimanje natječajne dokumentacije
  3. Popis istih poslova izvedenih u posljednje tri godine s najmanje 3 potvrde naručitelja o

zadovoljavajućoj izvedbi radova

  1. Izjava       ponuditelja o tehničkoj sposobnosti, (Obrazac 6)
  2. Izjava ponuditelja o kadrovskoj sposobnosti, (Obrazac 7)
  1. Preslika Police osiguranja od odgovornosti prema trećim osobama,
  2. Izjava ponuditelja da je spreman intervenirati po pozivu za hitnu intervenciju, (Obrazac 8)
  3. Izjava ponuditelja da će prije sklapanja ugovora dostaviti bianco zadužnicu na iznos od

50.000,00 kn, na ime dobrog izvršenja posla, (Obrazac 9)

  1. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječajne dokumentacije, (Obrazac 10).

 

Gradonačelnik

Gari Cappelli, ing.,v.r.

 

 

Obrazac 1.

PODACI O PONUDITELJU

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

 

Ponuditelj:_____________________________________________________________________

 

Adresa: _______________________________________________________________________

 

Broj telefona / telefaxa:___________________________________________________________

 

OIB:__________________________________________________________________________

 

Žiro racun i banka:_______________________________________________________________

 

Ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja:___________________________________________

 

Popis dokumentacije koja se prilaže:

 

Red.

broj

Dokumentacija Stranica
1. Podaci o ponuditelju i sadržaju ponude                                                   (Obrazac 1.)  
2. Ponuda                                                                                                      (Obrazac 2.)  
3. Troškovnik-cjenik                                                                                     (Obrazac 3.)  
4. Izvod iz sudskog, trgovačkog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra  
5. Suglasnost nadležnog Ministarstva za skupinu radova I.  
6. Izjava da protiv ponuditelja nije pokrenut stečajni postupak, postupak likvidacije, te da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti                            (Obrazac 4.)  
7. Izjava o nekažnjavanju                                                                          (Obrazac 5.)  
8. Uvjerenje Porezne uprave  
9. Obrasci BON 1 i BON-2  
10. Potvrda da je ponuditelj ispunio sve obveze prema Gradu Mali Lošinj  
11. Potvrda o uplati pologajamstva za ozbiljnost ponude u iznosu od 50.000,00 kn  
12. Potvrda o uplati bespovratnog iznosa od 500,00 kn za preuzimanje natječajne dokumentacije.  
13. Popis istih poslova izvedenih u posljednje tri godine s potvrdama naručitelja  
14. Izjava ponuditelja o tehničkoj sposobnosti                                               (Obrazac 6.)  
15. Izjava ponuditelja o kadrovskoj sposobnosti                                          (Obrazac 7.)  
16. Preslika Police osiguranja od odgovornosti prema trećim osobama  
17. Izjava ponuditelja da je spreman intervenirati za hitne intervencije       (Obrazac89.)  
18. Izjava ponuditelja da će prije sklapanja ugovora dostaviti naručitelju bianco zadužnicu na iznos od 50.000,00 kn, za dobro izvršenje posla             (Obrazac 9.)  
19. Izjava o prihvaćanju svih uvjeta iz natječajne dokumentacije               (Obrazac 10.)  

 

Datum: ……………./2015.

  1. P.   PONUDITELJ

 

_______________________

/potpis odgovorne osobe/


Obrazac 2.

 

PONUDA

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

 

Redni

broj

 

 

Poslovi

Ukupan iznos ponude bez PDV-a

 

Ukupan iznos ponude

S PDV-om

1.

 

Održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja
 

Ukupno:

 

 

 

 

Ponudbena cijena slovima bez PDV-a

 

________________________________________________________________________________

 

Iznos PDV-a slovima:

 

__________________________________________________________________________________

 

Sveukupna ponudbena cijena (s PDV-om) slovima:

 

__________________________________________________________________________________

 

 

Jedinične cijene iz ovog cjenika se ne mijenjaju odnosno ne podliježu reviziji u prvoj godini važenja

Ugovora .

 

 

Datum: ……………./2015.                               M. P.               PONUDITELJ

 

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

 


(Obrazac 3.)

 

TROŠKOVNIK

 

ZA ODRŽAVANJE OBJEKATA I UREĐAJA JAVNE RASVJETE

NA PODRUČJU GRADA MALOG LOŠINJ

ZA RAZDOBLJE 2015-2019.

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

  1. CJENIK ZA RADOVE PREGLEDA JAVNE RASVJETE

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

 

God.

Kol.

 

Cijena u kn

Bez PDV-a

1.         Građevinski radovi

 

     
1.1. Drveni stupovi kom 1  
1.2. Armirano betonski stupovi kom 1  
1.3. Kandelaberi,stupovi i lukovi kom 1  
1.4. Zidne konzole za svjetiljke i reflektore kom 1  
1.5. Zidni kabelski priključni ormarići kom 1  
1.6. Sidra kom 1  
1.7. Trasa nadzemnih vodova kom 1  
2.

 

Elektromontažni radovi  
2.1. Kandelaberi,ostali metalni i dekorativni stupovi  

kom

 

1

 
2.2. Zidni priključni ormarići kom 1  
2.3. Svjetiljke i reflektori kom 1  
2.4. Zračni vodovi JR,prepone(zatege) kom 1  
2.5. Kabelski vodovi JR kom 1  
2.6. Uklopni i mjerni uređaji JR u

Razvodnim pločama

 

kom

 

1

 
3. Korištenje vozila

 

 
3.1. Korištenje vozila(1 sat) h 1  
3.2. Korištenje vozila (troškovi po pređenom kilometru)  

km

 

1

 
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

  1. CJENIK ELEKTROMONTAŽNIH RADOVA JAVNE RASVJETE

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

God.

Kol.

 

Cijena u kn

Bez PDV-a

1. Radovi na održavanju (remontu) s

Korištenjem brigadirskog vozila

h

 

1  
 
2. Radovi na održavanju (remontu) s

Korištenjem autokošare

h

 

1

 

 

 

 
3. Ožićenje armature (svjetiljke,reflektora ,svih stupova)  

kom

 

1

 
4. Montaža kabelskog samonosivog sklopa  

kom

 

1

 
5. Montaža nosaća za stup (oko za stup) kom 1  
6. Montaža nosaća za zid (oko za zid) kom 1  
7. Montaža zatezne stezaljke za samonosivi kabelski snop  

kom

 

1

 
8. Montaža nosne stezaljke, sa karikom za nosnu stezaljku  

kom

 

1

 
9.

 

Montaža nosaća kutne stezaljke zajedno sa kutnom stezaljkom  

kom

1  
10 Montaža izolirane stezaljke kom 1  
11. Spajanje uzemljenja kom 1  
12. Ugradnja i spajanje razvodne ploče u stupu –niši JR na fasadi (posebno ožićenje)  

 

kom

 

 

1

 
13. Izmjena osigurača u ormariću ili stupu kom 1  
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

 

  1. CJENIK ELEKTROMONTAŽNIH RADOVA – TEKUĆE ODRŽAVANJE

   (bez materijala)

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

God.

Kol.

 

Cijena u kn

Bez PDV-a

1.         Javna rasvjeta u sustavu zračne

mreže

 

     
1.1.         Drveni stupovi

 

 
1.1.1. Zamjena kompletne armature kom 1  
1.1.2. Zamjena žarulje kom 1  
1.1.3. Povećanje za svaki dodatni popravak

(zamjenu) na stupu

 

kom

 

1

 
1.1.4. Zamjena zaštitnog stakla kom 1  
1.2. Betonski stupovi, prepone ili fasade  
1.2.1. Zamjena kompletne armature kom 1  
1.2.2. Zamjena žarulje kom 1  
1.2.3. Povećanje za svaki dodatni popravak (zamjenu) na stupu  

kom

 

1

 
1.2.4. Zamjena zaštitnog stakla kom 1  
2. Samostalna instalacija JR  
2.1. Stupovi, kandelaberi, fasade ili prepone (do 12 m)  
2.1.1. Zamjena kompletne armature kom 1  
2.1.2. Ožićenje stupa do 12 m +

kabel 3×2,5 mm2

 

kom

 

1

 
2.1.3. Izmjena automatskog osigurača kom 1  
2.1.4. Ožićenje stupa do 6 m +

3×2,5 mm2

 

kom

 

1

 
2.1.5. Montaža nosača za kandelaber kom 1  
2.1.6. Zamjena žarulje kom 1  
2.1.7. Povećanje za svaki dodatni popravak (zamjenu) na stupu  

kom

 

1

 
2.1.8. Zamjena zaštitnog stakla kom 1  
2.1.9. Zamjena usponskog voda na stupu kom 1  
2.1.10. Zamjena usponskog voda na fasadi kom 1  
2.2. Ostali radovi  
2.2.1 Popravak kontakta na spojnoj ploči (RPO)  

kom

 

1

 
2.2.2. Popravak kontakta na razvodnoj ploči kom 1  
2.2.3. Zamjena osigurača na stupu ili na razvodnoj ploči  

kom

 

1

 
2.2.4. Postavljanje novog poklopca (portele) na stup ili kandelaber  

kom

 

1

 
2.2.5. Zamjena vijka poklopca (portele) na stupu ili kandelaberu  

kom

 

1

 
2.2.6. Održavanje i priključenje ormarića za

Dekorativnu rasvjetu

 

kom

 

1

 
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

 

  1. CJENIK ANTIKOROZIVNE ZAŠTITE

   (uključen prijevoz, rad i materijal)

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

God.

Kol.

 

Cijena u kn

Bez PDV-a

       Antikorozivna zaštita stupova, kandelabera i krakova

 

     
1. Sup visine do 6 m kom 1  
2. Stup visine do 10 m kom 1  
3. Kandelaber visine do 10 m kom 1  
4. Zidni krak na fasadi kom 1  
5. Dekorativni stup kom 1  
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

 

 

NAPOMENA:

 

Radovima je potrebno pristupiti uz sve potrebne predradnje kao i pravilima struke.

Pod prijevozom se podrazumijeva i uporaba autokošare.

Upotrijebiti dvokomponentni epoksidni premaz.

 

 

  1. CJENIK ZA GRAĐEVINSKE RADOVE

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

God.

kol.

 

Cijena u kn

bez PDV-a

1. Ručni iskop kanala u III, IV i V. kategoriji zemljišta  
III kategorija m3 1  
IV kategorija m3 1  
V kategorija m3 1  
2. Strojni iskop kanala u III, IV i V. kategoriji zemljišta  
III kategorija m3 1  
IV kategorija m3 1  
V kategorija m3 1  
3. Uporaba semafora za iskop na mjestima gdje je to obveza, po mjestu rada (kompletu)  

 

kom

 

 

1

 
4. Zatrpavanje kanala sitnim materijalom od iskopa, bez nabijanja  

m3

 

1

 
5. Zatrpavanje kanala sa strojnim nabijanjem i ispitivanjem zbijenosti.

Tražena zbijenost Mc=40 MN/m2

 

 

m3

 

 

1

 
6.

 

Rasplaniranje preostalog materijala nakon zatrpavanja kanala  

 

m3

 

1

 
7. Odvoz preostalog materijala u sraslom stanju nakon zatrpavanja kanala s utovarom istog u kamion za odvozom na deponiju na udaljenost do 10 km  

 

 

 

m3

 

 

 

 

1

 
8. Strojno rezanje asfalta ili betona, bez obzira na debljinu  

 

1

 
9. Sječenje, razbijanje asfalta bez obzira na debljinu  

m2

 

1

 
10. Dobava i ugradnja sfalta  
a) lijevani asfalt m2 1  
b) BNHS (d= 5 cm) m2 1  
c) BNS (d= 6 cm) m2 1  
d) AB (d=4 cm) m2 1  
11. Sječenje, razbijanje betona za kanal u sloju od 10 cm i više  

m2

 

1

 
12. Dobava i ugradnja betona MB-20 za betonske podloge po kanalu u sloju od 10 m s ruč. prijenosom betona do 20 m  

 

 

m2

 

 

 

1

 
13. Dobava i ugradnja raznih vrsta betona ruč. prijenosom do 10 m  
a) beton MB-10 m3 1  
b) beton MB-15 m3 1  
c) beton MB-20 m3 1  
14. Izrada, postava i skidanje oplate za sve vrste betoniranja  

m2

 

1

 
15. Dobava, izrada i ugradba armature  

kg

 

1

 
16. Dobava i ugradba pjeska od 0-4 mm u kanal u sloju od 2X10 cm  

m3

 

1

 
17. Polaganje kabela po kanalu  
PP OO 4×10 mm2 1  
PP OO 4×16 mm2 1  
PP OO 4×25 mm2 1  
PP OO 4×35 mm2 1  
PP OO 4×95 mm2 1  
18. Polaganje plastične trake upozorenja  

 

1

 
19. Polaganje PVC štitnika 1  
20. Polaganje pocinčane trake u kanal

sa razmatanjem i ispravljanjem

 

 

1

 
21. Polaganje bakrenog užeta u kanal s razmatanjem užeta  

 

1

 
22. Dobava i polaganje plastičnih cijevi u kanal na izvedenu podlogu  
cijevi Ø 110 mm 1  
cijevi Ø 125 mm 1  
23. Dobava i polaganje Fe cijevi u kanal na izvedenu podlogu  
cijevi Ø 110 mm 1  
cijevi Ø 125 mm 1  
24. Dobava i polaganje šljunka iznad cijevi na prekopima, sa strojnim nabijanjem do zbijenosti Mc=80 MN/m2. U cijenu uračunati sloj šljunka 60 sm iznag cijevi  

 

 

 

m3

 

 

 

 

1

 
25. Dobava i ugradnja tampona sa strojnim nabijanjem do zbijenosti Mc=80 MN/m2. Debljina sloja 20 sm s ispitanim modulom stišljivosti  

 

 

 

m2

 

 

 

 

1

 
26. Iskop i zatrpavanje jame za jednostruki drveni stup bez obzira na kat. zemljišta, s odvozom suvišnog materijala  
jama H-8m; H-9m;( 0,75 m3) kom 1  
jama H-10m;H-11m (0,80 m3) kom 1  
jama H-12 m (0,90 m3) kom 1  
27. Iskop i zatrpavanje jame za sidro bez obzira na kat.zemljišta, sa odvozom suvišnog materijala  

 

kom

 

 

1

 
28. Iskop i zatrpavanje jame za poduporu bez obzira na kat.zemljišta, sa odvozom suvišnog materijala  

 

 

kom

 

 

 

1

 
29. Nabava, doprema i ugradnja kamena za učvršćivanje  

kom

 

1

 
30. Izrada betonskog temelja za stupove JR sa iskopom za temelje bez obzira na kat.zemljišta, odvozom iskopanog materijala, dobavom i ugradbom betona MB-20, postavom plastičnih cijevi Ø 125 mm i koljenom Ø 125 mm, te ugradnjom armature i izradom dasaka na vrhu temelja i zalijevanjem stupa nakon montaže cementnim mortom  
temelj H-4m; H-5,5 m;

(0,392m3-0,648 m3)

 

kom

 

1

 
temelj H-6,5 m; (0,392 m3-0,80 m3) kom 1  
temelj H-8,5 m; H-10 m;

(1,00 m3-1,44 m3)

 

kom

 

1

 
31. Izrada betonskog temelja za betonski stup sa iskopom temelja bez obzira na kat.zemljišta, odvozom iskopanog materijala, dobavom i ugradbom betona MB-20, a sve prema tip.HEP-a.

Obračun po bet.bloku

 
vel. do 1,00 m3 kom 1  
vel. od 1,00 m3 – 2,00 m3 kom 1  
vel. od 2,00 m3 – 3,00 m3 kom 1  
32. Izrada bet.temelja za Fe rešet. stup sa iskopom za temelje bez obzira na kat.zemljišta s odvozom viška materijala, dobavom i ugradnjom betona Mb-20, obrada kape cem glazurom.Zatrpavanje mat. od iskopa. Obračun po betonskom bloku.  
veličina 80 x 80 x 160 cm kom 1  
veličina 100 x 100 x 180 cm kom 1  
33. Izrada betonske šahte 60 x 60 x 60 cm, ispred razvodnog ormara, sa iskopom jame za šahtu, odvoz iskopanog materijala, izrada oplate, dobava i ugradnja betona MB-20, betoniranje stjenki d=15 cm. U stjenkama ostaviti otvore za prolaz kabela Ø 110 mm,kom 6. Poklopac šahte od AB sa ručkama za podizanje.

(obračun po šahti)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 
34. Ručni prijenos iskopanog mater., šljunka, pijeska i betona (tragačama)  
do 10 m d i 5 m v m3 1  
do 10 m d i 10 m v m3 1  
35. Izrada cementne glazure (1:3)

d=3 cm

 

m2

 

1

 
36. Probijanje zida otvora 40×40 cm, debljina zida do 50 cm  
zid od opeke kom 1  
zid od betona ili kamena kom 1  
37. Sječa drveća i rezanje te uklanjanje sa trase kabela  
do Ø 10 cm kom 1  
od Ø 10 cm do Ø 50 cm kom 1  
preko Ø 50 cm kom 1  
38. Skidanje obložne opeke s kabela kom 1  
39. Izrada dimnjaka za kabelski spust

veličine 40×30 cm od opeke d=12 cm, s izradom skele, cementnog šprica te dobavom i polaganjem pijeska po kabelu i izradom cem. Glazure na kapi dimnjaka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 
40. Štemanje utora za postavu glavnog voda u zidu vel 5×5 cm  
u zidu od opeke 1  
u zidu od betona i kamena 1  
41. Krpanje šlica nakon polaganja glavnog voda, špric, gruba i fina žbuka.Obračun po m´zatvorenog kanala 5×5 cm  

 

 

 

 

 

1

 
42. Razni radovi u režiji  
prijevoz kamionom 7 t h 1  
uporaba kompresora h 1  
rad zidara h 1  
rad radnika h 1  
43. Podizanje, centriranje i učvršći-vanje betonskog stupa  
težina do 2000 kg Kom 1  
44. Podizanje jednostrukog drvenog stupa  
H=8-10 m kom 1  
H=11-14 m kom 1  
45. Slaganje i postava Fe rešetkastog stupa  

kg

 

1

 
46. Prijenos drvenih stupova po neravnom terenu do stupnih mjesta na udaljenosti do 100 m  
H=8-10 m kom 1  
H=11-14 m kom 1  
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

 

  1. CIJENA MATERIJALA ZA JAVNU RASVJETU

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

God.

kol.

 

Cijena u kn

bez PDV-a

1. Žarulja R63 60W 230V E27 kom 1  
2. Žarulja VTF 80W kom 1  
3. Žarulja VTF 125W kom 1  
4. Žarulja VTF 250W kom 1  
5. Žarulja VTF400W kom 1  
6. Žarulja Dulux 18W-T G24-d2 kom 1  
7. Žarulja FC 36W/840 PL-L 4P 2G11 kom 1  
8. Žarulja NaVt 50W Kom 1  
9. Žarulja NaVt 70/I W kom 1  
10. Žarulja NaVt 70/E W kom 1  
11. Žarulja NaVt 110W kom 1  
12. Žarulja NaVt 210W kom 1  
13. Žarulja NaVt 150W kom 1  
14. Žarulja NaVt 250W kom 1  
15. Žarulja NaVt 400W kom 1  
16. Žarulja metalhalogena HQI 70W R7s kom 1  
17. Žarulja metalhalogena HQI 250W E 40 kom 1  
18. Žarulja metalhalogena HQI 400W E 40 kom 1  
19. Žarulja G12 Powerball CDM-T 35W kom 1  
20. Žarulja G12 Powerball CDM-T 70W kom 1  
21. Žarulja G12 Powerball CDM-T 150W kom 1  
22. Žarulja SDW-T 100W PG12-1 kom 1  
23. Prigušnica za VTF 80W kom 1  
24. Prigušnica za VTF 125W kom 1  
25. Prigušnica za VTF 125W zalivena kom 1  
26. Prigušnica za VTF 250W kom 1  
27. Prigušnica za VTF 250W zalivena kom 1  
28. Prigušnica za VTF 400W kom 1  
29. Prigušnica za NaVt 50W kom 1  
30. Prigušnica za NaVt 70W kom 1  
31. Prigušnica za NaVt 150W kom 1  
32. Prigušnica za NaVt 250W kom 1  
33. Prigušnica za NaVt 400W kom 1  
34. Prigušnica elektronska 70W kom 1  
35. Prigušnica elektronska 150W kom 1  
36. Prigušnica 18W za Dulux T kom 1  
37. Prigušnica 36W za FC 36 W PL-L kom 1  
38. Propaljivač za NaVt 150W kom 1  
39. Propaljivač za NaVt 250-400w kom 1  
40. Grlo porculan E 27 kom 1  
41. Grlo porculan E 40 kom 1  
42. Grlo metalno E 40 kom 1  
43. Patrona osigurača D II 6A ili10A tipDZ kom 1  
44. Topljivi umetak osigurača FRA 10A kom 1  
45. Topljivi umetak osigurača PMV 10A kom 1  
46. Topljivi umetak osigurača DO1 6 ili 10A kom 1  
47. Topljivi umetak osigurača NVO 0 10 do 35A kom 1  
48. Automatski osigurač jednopolni B 6A ili B 10A kom 1  
49. Tijelo osigurača D II DZ porculan kom 1  
50. Kapa osigurača D II kom 1  
51. Tijelo osigurača DO 1 porculan kom 1  
52. Kapa osigurača DO 1 kom 1  
53. Kabel PPOO 4×10 mm2 kom 1  
54. Kabel PPOO 4×16 mm2 kom 1  
55. Kabel PPOO 4×25 mm2 1  
56. Kabel PPOO A 4×16 mm2 1  
57. Kabel PPOO A 4×25 mm2 1  
58. Kabel PPOO A 4×35 mm2 1  
59. Kabel PP 41 4×16 mm2 1  
60. Kabel PP 41 4X25 mm2 1  
61. Kabel PP 41 4×35 mm2 1  
62. Kabel PP 41 A 4×16 mm2 1  
63. Kabel PP 41 A 4×25 mm2 1  
64. Kabel PP 41 A 4×35 mm2 1  
65. Kabel PGP 3×1,5 mm2 (PP-Y) 1  
66. Kabel PGP 3×2,5 mm2 (PP-Y) 1  
67. Vodić Cu P 2,5 mm2 1  
68. Vodić Cu P/F 6 mm2 1  
69. FeZn trake 30×4 mm 1  
70. Uže Cu 50 mm2 1  
71. Crvena traka upozorenja za energetski kabel kg 1  
72. PVC štitnik GAL crveni kg 1  
73. Križna spojnica 60×60 mm kom 1  
74. Križna spojnica 90×90 mm kom 1  
75. Kabelski završetak Raychem za kabele izol umjet.masom i presjekom vodića 6-35 mm2 kom 1  
76. kabelska spojnica Raychem za kabele izol.umjet. masom i presjekom vodića 6-16 mm2 kom 1  
77. Kabelska spojnica Raychem za kabele izol.umjet.masom i presjekom vodića 25-50 mm2  

kom

1  
78. Stopica Cu za prešanje 10 mm2 vijak 8 mm kom 1  
79. Stopica Cu za prešanje 16 mm2 vijak 8 mm kom 1  
80. Stopica Cu za prešanje 25 mm2 vijak 8 mm kom 1  
81. Stopica Cu za prešanje 50 mm2 vijak 8 mm kom 1  
82. Stopica AICu za prešanje 25 mm2 vijak 8 mm kom 1  
83. Vezni tuljak Cu 1-10 kV 10 mm2 kom 1  
84. Vezni tuljak Cu 1-10 kV 16 mm2 kom 1  
85. Vezni tuljak Cu 1-10 kV 25 mm2 kom 1  
86. Vezni tuljak Al 1-10 kV 25 mm2 kom 1  
87. Kabel Elkalex XOO A 2×16 mm2 kom 1  
88. Kabel Elkalex XOO A 4×16 mm2 kom 1  
89. Stezaljka zatezna za Elkalex 4x16mm2 1  
90. Kompresiona stezaljka za 16mm2 1  
91. Plastificirani remen kom 1  
92. Ovjesna kolotura ili klizač kom 1  
93 Izolirana vijčana strujna stezaljka

DPZ-2

kom 1  
94. Vijak sa zatvorenim okom za stup M12/350 kom 1  
95. Stup betonski N 9 kom 1  
96. Stup betonski NO 9 kom 1  
97. Stup betonski K 9 kom 1  
98. Stup betonski Z 9 kom 1  
99. Stup betonski N 10 kom 1  
100. Stup drveni impregnirani 9 m kom 1  
101. Stup drveni impregnirani 10 m kom 1  
102. Stup čelični vrućecinčani h=3+0,5 m kom 1  
103. Stup čelični vrućecinčani h=4+0,5 m kom 1  
104. Stup čelični vrućecinčani h=3+0,5 m kom 1  
105. Stup čelični vrućecinčani h=4+0,5 m kom 1  
106. Stup čelični vrućecinčani h=5+0,5 m kom 1  
107. Stup čelični vrućecinčani h=7+0,5 m kom 1  
108. Stup čelični vrućecinčani h=10 m kom 1  
109. Stup čelićni vrućecinčani h=12 m kom 1  
110. Stup plastični poliesterski h=4+0,5 m kom 1  
111. Stup dekorativni PORT 2P H3 Metalko kom 1  
112. Dekorativna zidna konzola PORT 3C Metalco kom 1  
113. Kugla PVC Fi 400 sa otvorom 155 mm-izrez kom 1  
114. Kugla PVC fi 500 sa otvorom 186mm-izrez/navoj kom 1  
115. Zaštitno pleksi staklo za Kn 133 i Kn 143 Tivoli d=65 mm kom 1  
116. Aluminijski poklopac za Kn 133 i Kn 143 Tivoli kom 1  
117. Svjetiljka TEP KN 143 2×70 W NaVt kom 1  
118. Svjetiljka TEP KN 133-1250 za 250 W VTF kom 1  
119. Svjetiljka TEP KN 133-1150 za 150 W NaVt kom 1  
120. Svjetiljka SELENIUM” SGP340 SON-T 70W 230V II FG kom 1  
121. Svjetiljka Disano Musa 1791 50W + nasadnik za stup 364 kom 1  
122. Svjetiljka Disano Musa 1791 70W + nasadnik za stup 364 kom 1  
123. Svjetiljka Disano Musa 1791 100W + nasadnik za stup 364 kom 1  
124. Svjetiljka Disano Musa 1791 150W + nasadnik za stup 364 kom 1  
125. Svjetiljka SELENIUM” SGP340 SON-T 150W 230V II FG kom 1  
126. Svjetiljka SELENIUM” SGP340 SON-T 250W 230V II FG kom 1  
127. Siemens Siteco Elektrokovina-raster

tip 5 NA 520 0-0 NS

kom 1  
128 Svjetiljka C-luce Avangarde XL SHP-T 1×250/150 E40 reduktivna kom 1  
129. Svjetiljka C-luce Avangarde XL SHP-T 1×250 E40 kom 1  
130. Svjetiljka C-luce Avangarde PLUS SHP-T 1×150 E40 kom 1  
131. Svjetiljka C-luce Avangarde PLUS SHP-T 1×70 E40 kom 1  
132. Zaštitno staklo W 200 kom 1  
133. Svjetiljka Disano FARO mod. 1237-2x18W kom 1  
134. Svjetiljka PHILIPS mod.HPS 100 2×36 W PL-L kom 1  
135. Svjetiljka PHILIPS URBANA-tijelo ESP 300 SON-T 150W IC HSH kom 1  
136. Svjetiljka SIMES tip S.4829 za Dulux 18W kom 1  
137. Svjetiljka Disano POLAR mod.1202 za NaVt 70 w kom 1  
138. Reflektor Tecno asym JM-T 400W IP54 230V kom 1  
139. Svjetiljka stupna DEKOR tip MAUN Al 2x18W niska kom 1  
140. Svjetiljka stupna DEKOR tip MAUN Al 2x18w visoka kom 1  
141. Konzolna obujmica pocinč. Fi 60/700 mm za betonski stup kom 1  
142. Krak za LVC 08 fi 42/350 mm za drveni stup kom 1  
143. Priključna pločica stupa RPO 4 kom 1  
144. Priključna pločica stupa EKM 1272-2d2 kom 1  
145. Priključna pločica stupa EKM 2020-2d1 kom 1  
146. Luksomat sa foto okom kom 1  
147. Vijak s maticom MS M8x60 kom 1  
148. Žarulja štedna 23W e-27 kom 1  
149. Žarulja halogena 10W 12V kom 1  
150. Žarulja halogen 100W 240V kom 1  
151. Trafo 70W 230/12V kom 1  
152. Kondenzator MKP 20YF kom 1  
153. TIVOLI KN-148, 2x 125 VTF kom 1  
154. TIVOLI KN-148 A, 2x 70 Na Vt kom 1  
155. GAMALUX LVC 06/70 kom 1  
154. GAMALUX LVC- 06/150 kom 1  
155. GAMALUX LVC- 16/250 kom 1  
156. MAGISTRALA SN-1600 A 250 VTF Kom 1  
157. MAGISTRALA SN-1600 A 250 Na Vt kom 1  
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

 

  1. POTROŠNI MATERIJAL

 

 

Red.

broj

    

       OPIS RADOVA

 

Jedinica

mjere

 

God.

kol.

 

Cijena u kn

bez PDV-a

1. Sprej WD 40 kom 1  
2. Silikonska mast kg 1  
3. Silikonski kit kom 1  
4. Perforirana traka pocinčana kom 1  
5. Gips kg 1  
6. Kontakt sprej kom 1  
7. Odvijač sprej kom 1  
8. Izolir vrpca plastična 19×10 kom 1  
9. Inox čelićna traka BAND-IT kolut 1  
10. Kopča za BAND-IT traku kom 1  
 

UKUPNO GODIŠNJE

 

 

 

UKUPNO   1-7 bez PDV-a

 

PDV 25%

 

SVEUKUPNO GODIŠNJE S PDV-om

 

           

Ponuditelj:

 

__________________________                   M.P.                                     ________________________

(mjesto i datum)                                                                              (potpis ovlaštene osobe)

 

 

 

 

 

Obrazac 4.

 

 

I Z J A V A

da nije pokrenut stečajni postupak

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

 

 

Izjavljujemo da protiv ponuditelja nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazimo u postupku likvidacije, te da nismo obustavili poslovnu djelatnost, niti smo u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti, da naši poslovi nisu predmetom sudskog postupka, niti smo ušli u dogovore sa kreditorima i suspendirali poslovne aktivnosti, niti smo predmet sudskog/parničnog postupka zbog tih stvari, niti se nalazimo u bilo kojoj sličnoj situaciji koja proizlazi iz slične procedure utvrđene nacionalnim zakonima i propisima.

 

 

 

Datum: ……………./2015.

 

  1. P.

 

PONUDITELJ

 

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

 


Obrazac 5.

 

I Z J A V A

o nekažnjavanju

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

Ja _________________________________________________________________________

(ime i prezime, adresa stanovanja, broj osobne iskaznice izdane od)

kao osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje ponuditelja, pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem za sebe i za gospodarski subjekt, da protiv mene osobno niti protiv gospodarskog subjekta kojeg zastupam nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih dijela:

  1. a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,
  2. b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

Datum: ……………./2015.

  1. P.

PONUDITELJ

 

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

 


Obrazac 6.

 

I Z J A V A

o tehničkoj spososbnosti

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

Popis opreme, vozila i strojeva koje će ponuditelj angažirati na poslovima iz ponude – predmeta javnog natječaja:

 

Red.

br.

 

Vrsta (tip) vozila Godina proizvodnje Kapacitet

 

Vlasništvo

 

Registarska oznaka

(Ukoliko ponuditelj posjeduje više vozila, dopušteno je izjavu kopirati i nastaviti upis do potrebnog broja.)

 

Datum: ……………./2015.                    M.P.

PONUDITELJ

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

                                                                                                                                 Obrazac 7

I Z J A V A

o strucnoj i kadrovskoj osposobljenosti

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

Struktrua zaposlenika koje će ponuditelj angažirati na poslovima iz ponude – predmeta javnog natječaja:

 

Red.

br.

 

Struktura

zaposlenika

Broj

zaposlenika

Ukupan

staž

(godina)

 

Iskustvo na istim ili sličnim poslovima

 

Napomena

(ukoliko ponuditelj zapošljava više radnika, dopušteno je izjavu kopirati i nastaviti upis radnika do potrebnog broja)

 

Datum: ……………./2015.                    M.P.

PONUDITELJ

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

 

                                                                                                                      Obrazac 8

 

 

I Z J A V A

o spremnosti intervenirati na hitnim popravcima

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

 

 

 

Izjavljujemo da smo spremni u svakom trenutku, na poziv Grada Malog Lošinja intervenirati na hitnim popravcima i otklanjanjima eventualnih problema na objektima i postrojenjima javne rasvjete.

 

 

 

 

 

Datum: ……………./2015.                    M.P.

 

 

PONUDITELJ

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

 

                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrazac 9

 

 

I Z J A V A

o dostavi garancije banke

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

 

 

Izjavljujem(o) da ćemo kao najpovoljniji ponuditelj za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja za razdoblje 2015-2019.godine, prije sklapanja ugovora dostaviti naručitelju GARANCIJU BANKE na iznos od 60.000,00 kn na ime dobrog izvršenja posla i kao jamstvo radi osiguranja pravovremenog i kontinuiranog obavljanja djelatnosti.

 

 

 

 

 

Datum: ……………./2015.                    M.P.

 

 

PONUDITELJ

_______________________

/potpis odgovorne osobe/

 


Obrazac 10.

 

 

I Z J A V A

o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta iz natječaja

za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti

– održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja

za razdoblje 2015-2019.

 

 

Ponuditelj :

 

Naziv: ____________________________________________________________________________

 

Sjedište:___________________________________________________________________________

 

Matični broj : ___________________________; OIB: ___________________________________

 

 

 

 

Izjavljujemo da smo proučili dokumentaciju kao i ostale podatke koje nam

je naručitelj stavio na raspolaganje, obišli smo javnu rasvjetu na području Grada Malog Lošinja i prihvaćam(o) sve opće i posebne uvjete iz dokumentacije za prikupljanje ponuda za obavljanje komunalne djelatnosti – održavanje javne rasvjete na području Grada Malog Lošinja za razdoblje 2015-2019.

 

 

 

Datum: ……………./2015.

 

  1. P.

 

PONUDITELJ

 

_______________________

/potpis odgovorne osobe/