Natječaj za prijam službu

GRAD MALI LOŠINJ

Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom

KLASA: 100-01/13-01/07

URBROJ: 2213/01-01-13-1

Mali Lošinj, 27. prosinac 2013.g.

Na temelju članka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08 i 61/11), pročelnica Ureda Grada i upravljanja gradskom imovinom Grada Malog Lošinja raspisuje

NATJEČAJ

za prijam u službu

U Grad Mali Lošinj, Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom na radno mjesto Savjetnik za društvene djelatnosti i interkulturalnu suradnju (1 izvršitelj/ica) na neodređeno vrijeme, uz probni rad od tri mjeseca.

Posebni uvjeti:

  • Magistar struke ili stručni specijalist pravne, ekonomske ili druge društvene struke

 

  • najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

 

  • položen državni stručni ispit

 

  • poznavanje rada na računalu

 

Uvjet stručnog znanja ( stupnja obarazovanja ) ispunjava i osoba koja je po ranijim propisima stekla visoku stručnu spremu pravne, ekonomske ili druge društvene struke.

Radnim iskustvom na odgovarajućim poslovima razumijeva se radno iskustvo ( radni odnos, samostalno obavljanje profesionalne djelatnosti ili obavljanje poslova u međunarodnim organizacijama) ostvareno na poslovima netom navedenog stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke.

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi(„Narodne novine“ broj 86/08 i 61/11).

U službu ne mogu biti primljene osobe za koje postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08 i 61/11).

Prijave mogu podnijeti i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, a kojeg su dužni položiti u zakonskom roku.

Radni odnos zasniva se uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Kandidat koji ima pravo prednosti kod prijma u službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju.

Kandidati koji ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja o tome će biti obaviješteni pisanim putem.

Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja sposobnosti kandidata, područje provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web-stranici Grada Malog Lošinja. Na oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja i na web-stranici www.mali-lošinj.hr objavit će se vrijeme održavanja prethodne provjere, najmanje pet dana prije održavanja provjere.

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:

– životopis

  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik važeće osobne iskaznice, vojne iskaznice ili putovnice, a kandidat koji nema nijednu od navedenih isprava hrvatsko državljanstvo dokazuje domovnicom), odnosno za osobe sa stranim državljanstvom ili osobe bez državljanstva dokaz o ispunjavanju uvjeta propisanih posebnim zakonom i prethodno odobrenje središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose presliku dokaza o državljanstvu ( osobne iskaznice, putovnice ili domovnice)

 

  • dokaz o stručnoj spremi (presliku diplome)

 

  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje 3 godine (potrebno je dostaviti dokumente navedene u točki a) i b)

 

a) elektronički zapis (u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje) odnosno potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.

Napomena: umjesto elektroničkog zapisa iz točke a) kandidati mogu dostaviti presliku radne knjižice,

b) preslik ugovora o radu, rješenja o rasporedu ili potvrdu poslodavca (svi navedeni dokumenti moraju sadržavati vrstu poslova koju je obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i vremenska razdoblja u kojima je kandidat obavljao navedene poslove)

  • preslika dokaza o položenome državnome stručnom ispitu

 

  • uvjerenje nadležnog suda o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,

 

  • vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. ZSN-a, i da poznaje rad na računalu

 

Sva tražena dokumentacija dostavlja se u neovjerenom presliku.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Nepotpune i nepravodobne prijave na natječaj neće se razmatrati. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

Prijave s privicima dostavljaju se na adresu GRAD MALI LOŠINJ, Povjerenstvo za provedbu natječaja, Riva lošinjskih kapetana 7., Mali Lošinj, u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, uz naznaku: »Natječaj za prijam u službu – Savjetnik za društvene djelatnosti i interkulturalnu suradnju«.

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

Pročelnica

Ružica Baumgarten dipl.iur.

Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi( „ Narodne novine“ br. 86/08 i 61/11), a vezano uz natječaj za prijam u službu na radno mjesto Savjetnik za društvene djelatnosti i interkulturalnu suradnju u Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom Grada Malog Lošinja objavljenog u „Narodnim novinama“ RH br. 1/14 od 03. siječnja 2014. g., objavljujemo opis poslova i podatke o plaći navedenog radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja, te pravne izvore za pripremanje kandidata za provjeru:

a) opis poslova:

Izrađuje materijale za sjednice Kolegija/Gradonačelnika iz područja predškolskog odgoja, obrazovanja, kulture, sporta i tehničke kulture.

Prati propise iz djelokruga društvenih djelatnosti.Prati i analizira stanje u području društvenih djelatnosti,izrada i izvršenje programa javnih potreba iz područja kulture,tehničke kulture,tjelesne kulture i sporta, predškolskog odgoja i školstva te programa iz područja nacionalnih manjina, mladih i turizma.

Predlaže odluke i propise iz djelokruga društvenih djelatnosti (iz djelokruga JLS) za Gradonačelnika i Gradsko vijeće.

Vrši raspisivanje javnog poziva za financiranje javnih potreba u društvenim djelatnostima: izrada izgleda javnog poziva, obrazaca za prijavu i uputa za ispunjavanje obrazaca i same prijave.Obrađuje pristigle prijave: kontrola pravodobne dostave, dostavljene dokumentacije sukladno javnom pozivu, sadržajna kontrola i vrednovanje programa.

Predlaže financijske planove za ustanove i programe javnih potreba (korisnici proračuna) za Upravni odjel za financije, gospodarstvo i turizam te Gradonačelniku i Gradskom vijeću.

Šalje obavijesti korisnicima proračuna o usvojenim programima.

Izrađuje i predlaže ugovore o korištenju sredstava za javne potrebe.

Vrši nadzor nad realizacijom usvojenih programa.

Surađuje s ustanovama vezanim za djelatnost predškolskog odgoja, obrazovanja i školstva (3 ustanove).Surađuje s ustanovama u kulturi (3 ustanove).

Priprema i predlaže pojedinačne predmete iz djelokruga rada ustanove, pristiglih tijekom godine, u dijelu normativno-pravnog reguliranja (prijedlozi Statuta, izmjena Statuta, pravilnika, imenovanja ravnatelja i v.d. ravnatelja) za Gradonačelnika i Gradsko vijeće.

Obavlja aktivnosti u provedbi sustava lokalne riznice: ovjeravanje i kontrola zahtjeva ustanova u društvenim djelatnostima (4 ustanove) za isplatom po financijskom planu i proračunu.

Komunicira i pruža pomoć udrugama iz djelokruga obrazovanja, kulture, sporta i tehničke kulture.Prati rad udruga koje se financiraju iz gradskog proračuna te potiče razvoj civilnog društva.Koordinira radom udruga te sudjeluje u pružanju stručne pomoći nevladinim i drugim udrugama.

Priprema pojedinačne zahtjeve-predmete iz djelokruga društvenih djelatnosti, pristiglih tijekom godine, za Gradonačelnika.

Vrši  povremene kontrole kod proračunskih korisnika po nalogu.

Obavlja godišnju kontrolu realizacije programa korisnika proračuna: obavijesti o dostavi izvješća, kontrola izviješća izrada zbirnog izvješća za Gradonačelnika i Gradsko vijeće.

Izrađuje  razna godišnja izviješća o isplatama sredstava za kulturu i obrazovanje u Gradu, prema zahtjevima Ministarstva i PGŽ.

Priprema investicijske projekate iz djelokruga društvenih djelatnosti: ponude, ugovaranje radova i usluga, sudjelovanje u kontroli izvedbe, po potrebi.

Izrađuje prijedloge akata o stipendiranju studenata.

Predlaže deficitarna zanimanja, nakon analize potreba u Gradu, za potrebe stipendiranja studenata (element dodatnog bodovanja).

Izrađuje prijedloge Natječaja za stipendiranje studenata, javna objava Natječaja, izrada obrazaca i uputa za natječaj.Obrađuje pristige prijave: kontrola pravodobne dostave, kontrola dostavljene dokumentacije, bodovanje i izrada prijedloga rang liste, izrada prijedloga odluke o stipendiranju studenata za akademsku godinu.Obavještava studenate o donesenoj Odluci, poziv odobrenim stipendistima na potpisivanje Ugovora, sastavljanje ugovora, izrada obrasca za potrebe jamstva, upute i kontrola ispunjenih obrazaca i dostave druge dokumentacije.

Vodi evidenciju studenata koji već primaju stipendiju: kontrola dostave potvrda o upisu iduće akademske godine, kontrola na kojoj se godini student nalazi, davanje naloga računovodstvu za daljnju isplatu stipendija, upute u vezi s studentima koji nisu uspjeli upisati narednu godinu, predlaganje statusa mirovanja, kontrola daljnjih upisa u iduće godine i aktiviranje stipendije u slučaju urednog upisa, kontrola i predlaganje otpisa dugovanja za studente s uredno završenim studiranjem.

Predlaže načine povrata studentskih stipendija za studente koji iz nekih razloga odustanu ili ne uspiju redovno upisivati i završiti studij (predlaganje rješenja za Gradonačelnika).

Vrši komunikaciju sa prijevoznikom Autotransom za izdavanje dvije godišnje povratne karte studentima i učenicima koji se školuju izvan PGŽ, kontrola ispravnosti popisa, dostava dviju potvrda na pojedinačne adrese studenata i učenika vodi brigu o korištenju i održavanju objekata u vlasništvu Grada, a u funkciji društvenih djelatnosti.

Sudjeluje u radu Dječjeg gradskog vijeća i Savjeta mladih: predlaganje akata, odluka, sazivanje, prijedlozi za izbor osoba u tijelima, kontakti i kontrola po potrebi.

Predlaže priprema i organizira određene prigodne kulturno-umjetničke i sportske manifestacija na nivou Grada, po potrebi.

Organizira prigodno darivanje djece povodom Božića i Nove godine, prikupljanje ponuda za darove, sudjelovanje u odabiru, ugovaranje, podjela uz prethodnu organizaciju predstave.

Riješava potrebe poslovnih prostora za rad udruga u društvenim djelatnostima: komunikacija sa Odjelom koje skrbi o poslovnim prostorima, predlaganje prostora i korištenja prostora, predlaganje ugovora o korištenju prostora.

Obavlja poslove iz područja zaštite i očuvanja kulturnih dobara: evidencija dobara, predlaganje mjera i radnji na obnovi i očuvanju, prijava projekata na raspisane pozive Ministarstva kulture, PGŽ i dr., sakupljanje ponuda za izvođenje radnji, kontakti sa nadležnim Konzervatorskim odjelom u Rijeci, predlaganje radova i usluga, ugovaranje radova i usluga, kontrola izvedbe i realizacije programa/projekta.

Prati djelatnost  multimedijalnih segmenata poslovanja i interkulturalna suradnja: samostalno ili u suradnji sa drugim pravnim i fizičkim osobama vodi brigu o realizaciji kulturnih i drugih sadržaja u prostorima multimedijalnog karaktera (prostori gradskih ustanova), a sve u svrhu zadovoljavanja potreba građana u ovim oblastima. U tu svrhu predlaže planove i programe te surađuje sa ostalim ustanovama koje djeluju ponajprije na području kulture ali i u ostalim oblastima iz djelokruga rada.

Organizira i vodi nacionalni festival Osorske glazbene večeri.

Organizira stalna i povremena glazbena događanja, nastupe ansambala, orkestara i umjetnika na području Grada Maloga Lošinja.Obavljanje organizacijskih, financijskih, administrativnih, arhivskih i drugih potrebnih poslova za djelovanje festivala i manifestacija čije obavljanje organizator ugovori s Gradom Malim Lošinjem.

Izrađuje i koordinira izvršenje Godišnjeg plana i programa glazbenih i koncertnih priredbi u Gradu Malom Lošinju.

Posreduje u međugradskoj, međužupanijskoj i međudržavnoj glazbenoj suradnji javnih ustanova Grada Maloga Lošinja.

Potiče razvoj izvornog domaćeg stvaralaštva koje se ističe umjetničkom kvalitetom.

Potiče stvaranje djela domaćih autora.

Potiče i promiče amatersko stvaralaštvo u kulturi.Posreduje između umjetnika i naručitelja.

Organizira radionice, seminare i tribine s područja kulture i umjetnosti, te obavlja druge srodne poslove po nalogu pročelnika Upravnog odjela i Gradonačelnika”.

 

 

 

 

b) podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava

Plaću  čini umnožak koeficijenta složenosti poslova za radno mjesto Savjetnik za društvene djelatnosti i ineterkulturalnu suradnju – 3,70  i osnovice za izračun plaće koju utvrđuje Gradonačelnik, uvećana za 0,5 % za svaku navršenu godinu radnog staža.

 

 c) način provjere znanja i sposobnosti kandidata
Za provjeru znanja i sposobnosti kandidata imenuje se povjerenstvo od 3 člana  koje imenuje pročelnica Ureda Grada i upravljanja gradskom imovinom. Prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata obavlja se putem pisanog testiranja i intervjua. Za svaki dio provjere kandidatima se dodjeljuje određeni broj bodova od 1 do 10. Intervju se provodi samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na testiranju. Nakon prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata povjerenstvo za provedbu natječaja utvrđuje rang-listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova. Izvješće o provedenom postupku i rang listu (prema broju bodova kandidata), povjerenstvo dostavlja pročelnici Ureda Grada i upravljanja gradskom imovinom.
d) pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za testiranje

 

Zakon o lokalnoj i područnoj ( regionalnoj) samoupravi ( NN  33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150711, 144/12 i 19/13).

Zakon o proračunu ( Narodne novine br. 87/08 i 136/12).

Plan Proračuna Grada Malog Lošinja za 2014. i projekcija Plana za 2015. i 2016. godine.

( SN PGŽ br. 47/13).

Odluka o izvršavanju Proračuna Grada Malog Lošinja za 2014. godinu ( SN PGŽ br. 47/13).

Zakon o ustanovama ( NN br. 76/93, 29/97, 47/99 i 35/08)

Zakon o udrugama ( NN br. 88/01 i 11/02)

Zakon o financiranju javnih potreba u kulturi ( 47/90, 27/93 i 38/09)
Vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, objaviti će se na ovim web stranicama i na oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja.

 

 

 

 

                                                                                              Povjerenstvo za provedbu natječaja