SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU – STATUTARNA ODLUKA O IZMJENAMA I DOPUNAMA STATUTA GRADA MALI LOŠINJ

PRIJEDLOG STATUTARNE ODLUKE O IZMJENAMA I DOPUNAMA STATUTA GRADA MALOG LOŠINJA

POZIV JAVNOSTI ZA DOSTAVU MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA PUTEM INTERNETSKOG SAVJETOVANJA SA JAVNOŠĆU

RAZLOZI DONOŠENJA AKTA Izmjene i dopune Statuta Grada Malog Lošinja donose se radi usklađenja sa Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 144/2020.

 

CILJEVI PROVOĐENJA SAVJETOVANJA Cilj provođenja savjetovanja sa javnošću je upoznavanje javnosti sa Statutarnom odlukom o izmjenama i dopunama Statuta Grad Mali Lošinj te dobivanja mišljenja, primjedbi i prijedloga.
ROK ZA PODNOŠENJE MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA 3. ožujka 2021. – 8. ožujka 2021. godine
ADRESA I NAČIN PODNOŠENJA MIŠLJENJA, PRIMJEDBI I PRIJEDLOGA Pisane primjedbe na prijedlog Statutarne odluke o izmjenama i dopunama Statuta Grad Mali Lošinj dostavljaju se na zadanom obrascu (u prilogu) i to elektroničkom poštom na e-mail: martina.krajina@mali-losinj.hr
Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/13, 85/15) nakon provedenog savjetovanja sa javnošću, nositelj izrade akta dužan je o prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa javnošću